مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار گفت: بازگوکردن دستاوردهای انقلاب وظیفه خطیری است که بر عهده آحاد جامعه قرار دارد و باید به‌درستی بیان شود.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۷۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، سید ولی اله حسینی در همایش بزرگ دانش‌آموزان دختر رأی اولی که در سالن جوانسرای اسرار سبزوار برگزار شد اظهار کرد: برای به‌ثمررسیدن و حفظ انقلاب اسلامی از خودگذشتگی‌های زیادی انجام‌گرفته است.

وی افزود: در زمان حکومت پهلوی وابستگی شدیدی به واردات در صنایع مختلف وجود داشت؛ ولی بعد از انقلاب تلاش‌های بسیاری برای بی‌نیازی و تأمین نیازهای اساسی کشور در صنایع مختلف انجام‌گرفته و امروز ایران جزو برترین کشورها در حوزه‌های فن آوری، صنایع نظامی، نانو و پزشکی است.

 مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار بیان کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند تا مشارکت در انتخابات کم‌رنگ شود و از این طریق فشارهای سیاسی و تحریم‌های جدیدی را بر کشور تحمیل کنند و امروز وظیفه خطیر این است که دستاوردها را بازگو کنیم و همه را به مشارکت دعوت کنیم.

 وی خطاب به دانش‌آموزان رأی اولی اعلام کرد: حضور و رأی شما بسیار مهم است و با تحقیق و آگاهی کامی، نمایندگان شهر خود را انتخاب کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار